Kaasaegse turismiteeninduse ABC
Koolitus algab E, 27.mail kl 11.30 Suuremõisa lossis
Koolituse maht: 40 ak tundi
Koolituse toimumiskoht: Suuremõisa loss ja erinevates Hiiumaa toitlustus- ja majutusasutustes
Koolitaja: Ege Riitsalu, Kristel Peikel
Koolitus on tasuta
Kaasaegne teenindus on enamat kui viisakusväljendite tundmine ja laua katmine. Teenindaja on osa külastus- ja reisielamusest, tagab kliendi rahulolu nii digitaalseid kanaleid kaudu kui otse suheldes, vahendab asjatundlikult infot nii oma teenindusasutuse kui piirkonna kohta, näeb oma töös suurt pilti ja märkab detaile.
Ootame kursusele nii varasema teenindustöö kogemusega osalejaid kui alles alustavaid töötajaid ja ettevõtjaid!
Kursuse ajakava: lisamisel
Koolituse läbinud õppija:
-
teadvustab oma rolli ettevõtte töös ning meeskonna liikmena;
-
lähtub oma töös erineva kultuuritaustaga külaliste vajadustest ja soovidest ning tegutseb eetiliselt;
-
teadvustab klienditeekonna ja külalislahkuse olemust ning rolli kliendisuhete hoidmisel.
-
arvestab menüüd tutvustades enamlevinud toidutalumatustega (nt laktoositalumatus, gluteenitalumatus, allergeenid);
-
katab lauad vastavalt klientide arvule ja toidu valikule ning serveerib toidud vastavalt koka korraldusele;
-
kasutab sotsiaalmeediaplatvorme oma asutuse turundamiseks vastavalt kokkulepitud turundusprintsiipidele;
-
kasutab digitaalseid tööajaarvestust ja kliendi rahulolu analüüsimist võimaldavaid rakendusi
-
tunneb oma piirkonna külastusobjekte ja oskab suunata kliendi usadusväärse lisainfoni.
-
arvestab hügieeninõuetega ning töötab keskkonnateadlikke valikuid tehes.
Koolitus on tasuta! Tasuta koolitust rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi tegevusest "Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine."
Kursusele registreerumine!
Lisainfo: telefonil 5037971 või kirjutada meiliaadressil koolitused@hak.edu.ee
Kaasaegne teenindus on enamat kui viisakusväljendite tundmine ja laua katmine. Teenindaja on osa külastus- ja reisielamusest, tagab kliendi rahulolu nii digitaalseid kanaleid kaudu kui otse suheldes, vahendab asjatundlikult infot nii oma teenindusasutuse kui piirkonna kohta, näeb oma töös suurt pilti ja märkab detaile.
Ootame kursusele nii varasema teenindustöö kogemusega osalejaid kui alles alustavaid töötajaid ja ettevõtjaid!
Kursuse ajakava: lisamisel
Koolituse läbinud õppija:
-
teadvustab oma rolli ettevõtte töös ning meeskonna liikmena;
-
lähtub oma töös erineva kultuuritaustaga külaliste vajadustest ja soovidest ning tegutseb eetiliselt;
-
teadvustab klienditeekonna ja külalislahkuse olemust ning rolli kliendisuhete hoidmisel.
-
arvestab menüüd tutvustades enamlevinud toidutalumatustega (nt laktoositalumatus, gluteenitalumatus, allergeenid);
-
katab lauad vastavalt klientide arvule ja toidu valikule ning serveerib toidud vastavalt koka korraldusele;
-
kasutab sotsiaalmeediaplatvorme oma asutuse turundamiseks vastavalt kokkulepitud turundusprintsiipidele;
-
kasutab digitaalseid tööajaarvestust ja kliendi rahulolu analüüsimist võimaldavaid rakendusi
-
tunneb oma piirkonna külastusobjekte ja oskab suunata kliendi usadusväärse lisainfoni.
-
arvestab hügieeninõuetega ning töötab keskkonnateadlikke valikuid tehes.
Koolitus on tasuta! Tasuta koolitust rahastatakse Euroopa Sotsiaalfondi tegevusest "Täiskasvanuhariduse arendamine ja mitteformaalsete õppimisvõimaluste pakkumine."
Kursusele registreerumine!
Lisainfo: telefonil 5037971 või kirjutada meiliaadressil koolitused@hak.edu.ee